27 Şubat 2016 Cumartesi

Axess Chip Para'yı Yüklemiyor

2015 yılı Temmuz ayında Akbank'ın kredi kartı olan Axess'e ait katıldığım bir kampanyada bankanın kampanya koşullarını yerine getirmediğini size buradan duyurmuştum:

http://volkanyorulmaz.blogspot.com.tr/2015/07/axess-kampanya-kosullarn-yerine.html

O dönem yoğun mücadelem sonucu, gecikmeli de olsa, sorunun çözülmesini sağlamıştım. Bugün yine benzer bir sorun yaşıyorum ve Akbank yine sorunu çözmek konusunda son derece yavaş davranıyor...

Konuyu kısaca özetlemem gerekirse, Axess'in 29 Şubat'a kadar geçerli olan kampanyasına göre akaryakıt ve market sektörlerinde, Axess üye işyeri olsun olmasın, tek seferde yapacağınız 100 TL ve üzeri 3. harcamanızda 29 TL chip-para kazanayorsunuz. Ben de cep telefonumdaki Akbank Direkt uygulaması üzerinden bu kampanyaya 16 Şubat 2016 tarihinde katıldım ve onay sms'i de aynı gün saat 20:51'de tarafıma ulaştı.

Sonrasında kampanya kapsamında:

21 Şubat 2016'da Carrefour'dan 109.85 TL'lik
25 Şubat 2016'da Kipa'dan 131.18 TL'lik
25 Şubat 2016'da Petrol Ofisi'nden 100 TL'lik

akaryakıt ve market sektöründe 3 harcama yaparak kampanya koşullarını sağladım. Yine aynı kampanya koşullarında 3. harcamanın yapılması ile birlikte 29 TL'lik chip paranın yüklenileceği belirtilmiş olmasına rağmen 25 Şubat tarihinde yükleme gerçekleşmedi. 26 Şubat günü öncelikle twitter üzerinden, ardından da 444 25 25'i arayarak şikayetimi ilettim. Her iki kanala da 29 Şubat'ın kampanya için son gün olduğunu ve herhangi bir gecikme durumuyla karşılaşmamak adına konunun aciliyetini açılan dosyalara işlemelerini belirttim. 26 Şubat akşamı hem twitter üzerinden hem de müşteri hizmetlerini tekrar arayarak durumu sorgulattım, dosyam içn cevap beklendiği iletildi.

27 Şubat sabahı (bu yazının kaleme alındığı gün) tekrar hem twitter üzerinden hem de müşteri hizmetlerini arayarak konu hakkında bilgi istedim, cevap değişmedi, hala bilgi bekliyoruz. Aciliyet konusunda müşteri temsilcisine hatırlatmada bulundum, ilgili birime notumu ileteceğini söyledi ama hala ses çıkmadı.

Muhtemelen bankanın altyapı sorunlarından kaynaklanan, tıpkı 2015 Temmuz ayında yukarıdaki linkte bahsettiğim sıkıntıya benzer bir sorun mevcut ve ben tüketici olarak yine Akbank tarafından mağdur ediliyorum. Müşteriyi böyle basit bir konu için 2 gün bekleten ve farklı kanallardan iletişime geçmeme rağmen çözüm sunmayan Akbank yetkililerini göreve davet ediyorum. Bu gibi basit sorunları çözemeyen bir banka milyon dolarlık reklam harcamaları ile müşterilerini elinde tutamaz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics