1 Nisan 2015 Çarşamba

Bonus Card Yıllık Üyelik Aidatı - Mücadeleye Devam

Daha önce Garanti Bankası Bonus Card yıllık üyelik aidatı için Türkiye Bankalar Birliği'ne başvurduğumu ve olumsuz sonuç aldığımı yazmıştım. Şıracının şahidi bozacı olunca malesef objektif bir yaklaşım beklemek çok iyimser oluyor. Hal böyle olunca ben de konuyu kapatmamayı ve ilk izin günümde yine eski yönteme başvurup Kaymakamlık'tan Tüketici Sprunları Hakem Heyeti'ne başvurmayı kafaya koydum. Düz izinli olduğum için bu konuda aksiyon alma vaktiydi.

Bankanın şikayet hattına yazmış olduğum talebe istinaden aldığım olumsuz yazı ve ilgili döneme ait ekstre ile Karşıyaka Kaymakamlığı'na gittim. Aslında gitmeden önce bir çok kez telefon açıp belgeleri teyit ettirmek istedim ancak internette yayınlanan numaradan kendilerine ulaşmak imkansız. Gidince bunun sebebini anladım, gerçekten çok ama çok fazla başvuru var. Ciddi bir kalabalık başvuru için sıra beklerken nüfus cüzdanı fotokopisinin eksik olması sebebiyle çayocağına indiğimde tam fotokopi çektirirken elektrikler gitti. Sabırla bir yarım saat bekledim ama nafile... Ne belediyede ne de etraftaki dükkanlarda elektrik yoktu, bunun üzerine yukarıya çıktığımda bsivuruların da bilgisayar çalışmadığı için alınamadığını duydum, gördüm diyemiyorum çünkü memurlar kapı kapalı çalışmayı tercih ediyorlar. 

Pes etmedim ama mücadeleye ara verdim ve çarşıda ailemle buluşup diğer yapılacakları hallettikten sonra saat 3'te tekrar başvuru için ringe çıktım.

Ring abartılı bir benzetme olmaz çünkü memurlar saat 4'e kadar hizmet veriyorlar ve sırada başvuru için bekleyen vatandaşlara herhangi bir sıra numarası verilmiyor. Hal böyle olunca bazı "uyanık" vatandaşlarımız da başka birşey sormak vasıtasıyla araya girme hevesinde oluyor. Bazılarımız sırada ama dilekçeyi doldurmaktan aciz, bazılarımızda eş dostla sıra bekleyebilir pozisyonda olunca ciddi bir curcuna yaşanıyor. Heyecanlı hatta biraz da "ya yetişmezse" kaygılı bekleyişin sonunda 15:53 itibarıyla görevli memura dosyamı verip numaramı alarak başvuru gerçekleştirdim.

Şimdi sabırla hakkın yerini bulması için bekleme zamanı. Gelişmelerle birlikte olacağız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Google adsense

Analytics